Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

NABÓR NA STANOWISKO SPECJALISTY W ZESPOLE FINANSÓW, ZAOPATRZENIA I INFORMATYKI KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W OBORNIKACH

Data publikacji 02.06.2023

Ogłoszenie nr 121707 Komendant Powiatowy Policji w Obornikach poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista Zespół Finansów, Zaopatrzenia i Informatyki w Komendzie Powiatowej Policji w Obornikach.

Komenda Powiatowa Policji w Obornikach

Ogłoszenie o naborze nr 121707

 

 

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

Specjalista Zespół Finansów, Zaopatrzenia i Informatyki  w Komendzie Powiatowej Policji w Obornikach

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: Oborniki

ADRES URZĘDU: ul. Piłsudskiego 54, 64-600 Oborniki 

 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zapewnienie obsługi informatycznej urzędu,
  • pełnienie funkcji Administratora lokalnego w systemach ODN, SNP, PSTDN i wykonywanie zadań wynikających z
  • dokumentacji SWB PBE tych systemów,
  • sporządzanie i weryfikacja wniosków dotyczących uprawnień,
  • wykonywanie sprawdzeń w SIS, VIS
  • nadzór i weryfikacja zbioru SEWIK, wprowadzanie i weryfikacja kart zdarzeń drogowych SEWIK,
  • wprowadzanie kart PRD 5/1,
  • sprawdzanie cudzoziemców w systemie SPP,
  • sprawdzanie rejestracji procesowych dla kuratorów,
  • weryfikacja danych w systemach PESEL, CEWIUP, REGON, i KRS, POBYT i MRG, OSADZONY,
  • nadzór i koordynacja statusu w systemie osoby w ruchu drogowym,
  • weryfikacja liczby czynów oraz punktów aktywnych osoby,
  • ewidencja sprzętu łączności i informatyki,
  • nadzór nad monitoringiem,
  • nadzór nad stanowiskiem odsłuchowym, nadzór nad systemem zasilania gwarantowanego,
  • nadzór nad systemem alarmowym, systemem kontroli dostępu oraz systemem sieci informatycznej,
  • wymiana materiałów eksploatacyjnych (tonery, kasety barwiące, papier termiczny),
  • sprawdzanie poprawności działania centrali wewnętrznej KPP,
  • usuwanie wykrytych usterek technicznych, przygotowywanie sprzętu i materiałów do wybrakowania,
  • piecza nad stanem technicznym urządzeń i i systemów łączności i informatyki,
  • usuwanie wykrytych i zgłoszonych usterek sprzętu łączności i informatyki.

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi informatycznej
  • umiejętność naprawy i instalowania sprzętu informatycznego,
  • znajomość zagadnień sieciowych,
  • biegła obsługa komputera,
  • umiejętności techniczne,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • obowiązkowość, samodzielność, własna inicjatywa,
  • terminowość,
  • odporność na stres,
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii,
  • praca pod presją czasu,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Co oferujemy:

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

 

Dostępność:

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

 

Warunki pracy:

Praca biurowa w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Budynek posiadający 3 kondygnacje oraz podpiwniczenie, posiadający podjazd dla osób niepełnosprawnych.

Budynek niedostosowany do osób niepełnosprawnych, brak wind oraz toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.

 

Dodatkowe informacje:

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47 7724325. Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie zaproszeni do siedziby urzędu w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym. Nie odsyłamy złożonych dokumentów, oferty niekompletne i złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowanym terminie decyduje data stempla pocztowego.

Wysokość wynagrodzenia 3723,76 zł + dodatek za wysługę lat.

 

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu
  • pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji
  • niejawnych
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.

 

Aplikuj do: 16 czerwca 2023r.

 

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 121707" na adres: W formie papierowej na adres:

Komenda Powiatowa Policji w Obornikach

ul. Piłsudskiego 54

64-600 Oborniki

 

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 7724325

 

  • Dokumenty należy złożyć do:16.06.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

 

Przetwarzanie danych osobowych:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: podinsp. Tomasz Winiarski komendant.oborniki@po.policja.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Alicja Kasperek iod.oborniki@po.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:

przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu

naboru

  • Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wybrane stanowisko - na podstawie kodeksu pracy i/lub ustawy o służbie cywilnej. Natomiast udzielona przez Panią/Pana zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych osobowych (np. adres e-mail, nr telefonu, wizerunek)
  • Okres przechowywania danych:

czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

  • Uprawnienia:

1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4. prawo do usunięcia danych osobowych;

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

  • Podstawa prawna przetwarzania danych:

1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

2. art.  221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO;

3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

  • Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art.  22Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

 

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

 

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Pliki do pobrania

  • 74.2 KB
Powrót na górę strony