NABÓR NA STANOWISKO SPECJALISTY W ZESPOLE FINANSÓW, ZAOPATRZENIA I INFORMATYKI KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W OBORNIKACH
Ogłoszenie nr 121707 Komendant Powiatowy Policji w Obornikach poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista Zespół Finansów, Zaopatrzenia i Informatyki w Komendzie Powiatowej Policji w Obornikach.
Komenda Powiatowa Policji w Obornikach
Ogłoszenie o naborze nr 121707
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
Specjalista Zespół Finansów, Zaopatrzenia i Informatyki w Komendzie Powiatowej Policji w Obornikach
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: Oborniki
ADRES URZĘDU: ul. Piłsudskiego 54, 64-600 Oborniki
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- zapewnienie obsługi informatycznej urzędu,
- pełnienie funkcji Administratora lokalnego w systemach ODN, SNP, PSTDN i wykonywanie zadań wynikających z
- dokumentacji SWB PBE tych systemów,
- sporządzanie i weryfikacja wniosków dotyczących uprawnień,
- wykonywanie sprawdzeń w SIS, VIS
- nadzór i weryfikacja zbioru SEWIK, wprowadzanie i weryfikacja kart zdarzeń drogowych SEWIK,
- wprowadzanie kart PRD 5/1,
- sprawdzanie cudzoziemców w systemie SPP,
- sprawdzanie rejestracji procesowych dla kuratorów,
- weryfikacja danych w systemach PESEL, CEWIUP, REGON, i KRS, POBYT i MRG, OSADZONY,
- nadzór i koordynacja statusu w systemie osoby w ruchu drogowym,
- weryfikacja liczby czynów oraz punktów aktywnych osoby,
- ewidencja sprzętu łączności i informatyki,
- nadzór nad monitoringiem,
- nadzór nad stanowiskiem odsłuchowym, nadzór nad systemem zasilania gwarantowanego,
- nadzór nad systemem alarmowym, systemem kontroli dostępu oraz systemem sieci informatycznej,
- wymiana materiałów eksploatacyjnych (tonery, kasety barwiące, papier termiczny),
- sprawdzanie poprawności działania centrali wewnętrznej KPP,
- usuwanie wykrytych usterek technicznych, przygotowywanie sprzętu i materiałów do wybrakowania,
- piecza nad stanem technicznym urządzeń i i systemów łączności i informatyki,
- usuwanie wykrytych i zgłoszonych usterek sprzętu łączności i informatyki.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi informatycznej
- umiejętność naprawy i instalowania sprzętu informatycznego,
- znajomość zagadnień sieciowych,
- biegła obsługa komputera,
- umiejętności techniczne,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, samodzielność, własna inicjatywa,
- terminowość,
- odporność na stres,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- praca pod presją czasu,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy:
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce do odświeżenia się
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy:
Praca biurowa w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Budynek posiadający 3 kondygnacje oraz podpiwniczenie, posiadający podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Budynek niedostosowany do osób niepełnosprawnych, brak wind oraz toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe informacje:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47 7724325. Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie zaproszeni do siedziby urzędu w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym. Nie odsyłamy złożonych dokumentów, oferty niekompletne i złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowanym terminie decyduje data stempla pocztowego.
Wysokość wynagrodzenia 3723,76 zł + dodatek za wysługę lat.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu
- pracy
- Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji
- niejawnych
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
Aplikuj do: 16 czerwca 2023r.
W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 121707" na adres: W formie papierowej na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Obornikach
ul. Piłsudskiego 54
64-600 Oborniki
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 7724325
- Dokumenty należy złożyć do:16.06.2023
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Przetwarzanie danych osobowych:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: podinsp. Tomasz Winiarski komendant.oborniki@po.policja.gov.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Alicja Kasperek iod.oborniki@po.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu
naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wybrane stanowisko - na podstawie kodeksu pracy i/lub ustawy o służbie cywilnej. Natomiast udzielona przez Panią/Pana zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych osobowych (np. adres e-mail, nr telefonu, wizerunek)
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane