Kierownik kancelarii tajnej
Data publikacji 10.10.2013
Komendant Powiatowy Policji w Obornikach poszukuje kandydatów na stanowisko: kierownika kancelarii tajnej w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Komendzie Powiatowej Policji w Obornikach.
Ogłoszenie nr: 154957
Data ukazania się ogłoszenia: 08 października 2013 r.
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W OBORNIKACH
Data ukazania się ogłoszenia: 08 października 2013 r.
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W OBORNIKACH
Komendant Powiatowy Policji w Obornikach poszukuje kandydatów na stanowisko: kierownika kancelarii tajnej w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Komendzie Powiatowej Policji w Obornikach.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.
Wymiar etatu: 1,00
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W OBORNIKACH
ul. Piłsudskiego 54
64-600 Obornikach
Miejsce wykonywania pracy: Oborniki
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- pełnienie obowiązków kierownika Kancelarii Tajnej,
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejaw-
nych,
- sprawowanie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami niejawnymi a także egzekwowanie ich
zwrotu i rozliczanie ich,
- przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów niejawnych powielonych,
- rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku
rozwiązania stosunku służbowego lub przeniesienie do służby (pracy) w innej jednostce organizacyjnej
lub komórce organizacyjnej,
- udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych osobom lub instytucjom na zasadach określo-
nych w przepisach o ochronie informacji niejawnych,
- informowanie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub
zagubienia dokumentów wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów,
- prowadzenie dzienników, książek ewidencyjnych i teczek,
- archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w posiadaniu kancelarii,
- udział w niszczeniu dokumentów kategorii Bc, nie podlegających archiwizacji,
- prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów niejawnych,
- wprowadzanie meldunków informacyjnych do systemów informatycznych,
- zastępowanie w pełnym zakresie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych w czasie jego nieobecności ,w tym również prowadzenie sekretariatu Wydziału Kryminalnego,
- wspomaganie w pracy w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca administracyjno-biurowa
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca przy komputerze
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
• wykształcenie: średnie
• doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenie w pracy w administracji publicznej na podobnym stanowisku,
• pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych,
- komunikatywność,
- rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- odpowiedzialność,
- systematyczność,
- koncepcyjne myślenie,
- dyspozycyjność,
- wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów
o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych, przepisów prawa pracy, ustawy o Policji oraz ustawy o służbie cywilnej.
wymagania dodatkowe
• samodzielność,
• kreatywność i operatywność,
• staranność i obowiązkowość,
• poświadczenie bezpieczeństwa,
• przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych,
• prawo jazdy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopia dowodu osobistego.
Termin składania dokumentów: 22-10-2013
Miejsce składania dokumentów:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W OBORNIKACH
ul. Piłsudskiego 54
64-600 Obornikach
Inne informacje:
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 61 29 75 325
- zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału
w postępowaniu kwalifikacyjnym ( test i rozmowa kwalifikacyjna)
- wynagrodzenie brutto: 1.873,84 zł + dodatek za wysługę lat,
- w liście motywacyjnym należy podać nr PESEL oraz numer ogłoszenia.