Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Kierownik kancelarii tajnej

Data publikacji 10.10.2013

Komendant Powiatowy Policji w Obornikach poszukuje kandydatów na stanowisko: kierownika kancelarii tajnej w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Komendzie Powiatowej Policji w Obornikach.

Ogłoszenie nr: 154957

Data ukazania się ogłoszenia: 08 października 2013 r.

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W OBORNIKACH

Komendant Powiatowy Policji w Obornikach poszukuje kandydatów na stanowisko: kierownika kancelarii tajnej w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Komendzie Powiatowej Policji w Obornikach.


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.
Wymiar etatu: 1,00
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W OBORNIKACH
ul. Piłsudskiego 54
64-600 Obornikach
Miejsce wykonywania pracy:    Oborniki
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- pełnienie obowiązków kierownika Kancelarii Tajnej,
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejaw-  
  nych,
- sprawowanie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami niejawnymi a także egzekwowanie ich    
  zwrotu i rozliczanie ich,
- przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów niejawnych powielonych,
- rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku
  rozwiązania stosunku służbowego lub przeniesienie do służby (pracy) w innej jednostce organizacyjnej
  lub komórce organizacyjnej,
- udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych osobom lub instytucjom na zasadach określo-
  nych w przepisach o ochronie informacji niejawnych,
- informowanie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub
  zagubienia dokumentów wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów,
- prowadzenie dzienników, książek ewidencyjnych i teczek,
- archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w posiadaniu kancelarii,
- udział w niszczeniu dokumentów kategorii Bc, nie podlegających archiwizacji,
- prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów niejawnych,
- wprowadzanie meldunków informacyjnych do systemów informatycznych,
- zastępowanie w pełnym zakresie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych w czasie jego nieobecności ,w tym również prowadzenie sekretariatu Wydziału Kryminalnego,
- wspomaganie w pracy  w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia.

Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca administracyjno-biurowa

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca przy komputerze
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
•    wykształcenie: średnie
•    doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenie w  pracy w administracji publicznej na podobnym stanowisku,
•    pozostałe wymagania niezbędne:
-    umiejętność pracy w zespole,
-    umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych,
-    komunikatywność,
-    rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
-    odpowiedzialność,
-    systematyczność,
-    koncepcyjne myślenie,
-    dyspozycyjność,
-    wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów
o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych, przepisów prawa pracy, ustawy o Policji oraz ustawy o służbie cywilnej.

wymagania dodatkowe
•    samodzielność,
•    kreatywność i operatywność,
•    staranność i obowiązkowość,
•    poświadczenie bezpieczeństwa,
•    przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych,
•    prawo jazdy.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-    życiorys i list motywacyjny,
-    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-    oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-    oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-    kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-    kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
-    kopia dowodu osobistego.
Termin składania dokumentów:     22-10-2013
Miejsce składania dokumentów:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W OBORNIKACH
ul. Piłsudskiego 54
64-600 Obornikach

Inne informacje:
-    dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 61 29 75 325
-    zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału
w postępowaniu kwalifikacyjnym ( test i rozmowa kwalifikacyjna)

-    wynagrodzenie brutto: 1.873,84 zł + dodatek za wysługę lat,
-    w liście motywacyjnym należy podać nr PESEL oraz numer ogłoszenia.

Powrót na górę strony