Specjalista do spraw logistycznych, technicznych oraz informatycznych
Data publikacji 15.02.2016
Komendant Powiatowy Policji w Obornikach poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko specjalista do spraw logistycznych, technicznych oraz informatycznych w Zespole Finansów, Zaopatrzenia i Informatyki KPP w Obornikach.
• Ogłoszenie nr: 177655
Komenda Powiatowa Policji w Obornikach
• Komendant Powiatowy Policji
• poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
• specjalista
• do spraw logistycznych, technicznych oraz informatycznych
• w Zespole Finansów, Zaopatrzenia i Informatyki KPP w Obornikach
• W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
• Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
ul. Piłsudskiego 54
64-600 Oborniki
Komenda Powiatowa Policji w Obornikach
• Komendant Powiatowy Policji
• poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
• specjalista
• do spraw logistycznych, technicznych oraz informatycznych
• w Zespole Finansów, Zaopatrzenia i Informatyki KPP w Obornikach
• W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
• Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
ul. Piłsudskiego 54
64-600 Oborniki
Miejsce wykonywania pracy:
• Oborniki
•
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• Prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów w KPP Oborniki i jednostkach podległych
• Składanie zaopatrzenia oraz odbiór sprzętu i materiałów z KWP w Poznaniu
• Nadzór nad sprzętem transportowym, kierowanie pojazdów na przeglądy i naprawy
• Prowadzenie postępowań szkodowych
• Prowadzenie dokumentacji związanej z przeglądami, remontami oraz kontrolami okresowymi budynków służbowych
• Piecza nad stanem technicznym urządzeń i systemów łączności i informatyki
• Usuwanie wykrytych i zgłoszonych usterek sprzętu łącznościowego i informatycznego
• Pełnienie funkcji ABI, LIBTI lub Administratora dla policyjnych systemów informatycznych.
Warunki pracy
• Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca biurowa w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym.
Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie.
Wyjazdy służbowym sprzętem transportowym związane z zaopatrzeniem i wykonywaniem napraw.
• Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Budynek posiadający 3 kondygnacje oraz podpiwniczenie, posiadający podjazd dla osób niepełnosprawnych. Brak wind oraz dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
• wykształcenie: średnie ogólne lub techniczne (preferowane informatyczne)
• doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z gospodarką materiałowo-techniczną lub informatyką
• pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność naprawy i instalowania sprzętu informatycznego
- znajomość zagadnień sieciowych
- biegła obsługa komputera
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- odporność na stres
- odpowiedzialność, samodzielność, własna inicjatywa
- posiadanie nieposzlakowanej opinii
- umiejętności techniczne
wymagania dodatkowe
• Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową, oznaczonych klauzulą "ściśle tajne"
• Prawo jazdy kat. B
• Uprawnienia SEP dla grupy 1 - eksploatacja
• wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, przepisów prawa pracy, ustawy o policji oraz ustawy o służbie cywilne
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych
• oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
Inne dokumenty i oświadczenia:
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
• poświadczenie bezpieczeństwa ( jeśli kandydat posiada)
Termin składania dokumentów:
25-02-2016
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Obornikach
Piłsudskiego 54
64-600 Oborniki
Inne informacje:
Uposażenie - mnożnik 1,200 kwoty bazowej , tj. 2248,60 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat,
Oferty nadsyłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Spełnienie warunków formalnych nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem do dalszego etapu rekrutacji. W przypadku dużej ilości ofert zostanie przeprowadzony test wiedzy, którego zaliczenie uprawnia kandydata do dalszego udziału w naborze. Na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie wybrani kandydaci spośród listy osób spełniających wymagania formalne (oraz zaliczyły test wiedzy jeśli był przeprowadzony). Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy. Oferty, które spełniły wymagania, lecz nie zostały wybrane do dalszego etapu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadamiani). Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 612975325 (w godz 8.00-15.00)