Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w ramach rozpatrywania wniosków na mocy przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej w KPP Oborniki
KLAUZULA INFORMACYJNA
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w ramach rozpatrywania wniosków na mocy przepisów kodeksu postępowań administracyjnych w Komendzie Powiatowej Policji w Obornikach (udostępniona w obiekcie, w indywidualnych sprawach oraz na stronie internetowej i BIP komendy).
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urzędowy UE L 119 z 04 maja 2016) informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji
w Obornikach z siedzibą przy ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 54 w Obornikach
64-600; - Inspektorem Ochrony Danych jest Alicja Kasperek, - kontakt:
tel. 47 7724260,
e-mail: iod.oborniki@po.policja.gov.pl
pisemnie na adres siedziby Administratora, z dopisikiem na kopercie „IOD”
w czasie nieobecności Joanna Urban
tel. 47 7724321,
e-mail: joanna.urban1@po.policja.gov.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia wniesionego przez Panią/ Pana wniosku.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego.
- Pani/Pana dane osobowe:
- będą udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa,
- nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
- nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas realizacji sprawy, a następnie archiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora:
- dostępu do treści swoich danych,
- sprostowania danych,
- usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania danych, w sytuacjach przewidzinych prawem.
Wniosek w sprawie realizacji Pani/Pana praw dotyczących danych osobowych powinien zostać złożony w formie pisemnej osobiście w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Obornikach lub przesłany za pośrednictwem Poczty (z dopiskiem na kopercie „IOD”) albo za pośrednictwem profilu zaufanego elektronicznej Platformy Usług Adiministracji Publicznej (ePUAP).
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, kontakt ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: iod@uodo.gov.pl,
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, z zastrzeżeniem obowiązku przekazania takich danych w przypadku konieczności skorzystania z trybu administracyjnego w myśl przepisów kodeksu postępowania administracyjnego. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie wniesionego przez Panią/Pana wniosku.