Inspektor Ochrony Danych

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w ramach rozpatrywania wniosków na mocy przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej w KPP Oborniki

KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w ramach rozpatrywania wniosków na mocy przepisów kodeksu postępowań administracyjnych w Komendzie Powiatowej Policji w Obornikach (udostępniona w obiekcie, w indywidualnych sprawach oraz na stronie internetowej i BIP komendy).

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urzędowy UE L 119 z 04 maja 2016) informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji
    w Obornikach z siedzibą przy ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 54 w Obornikach
    6
    4-600;
  2. Inspektorem Ochrony Danych  jest Alicja Kasperek, - kontakt:

tel. 47 7724260,

e-mail: iod.oborniki@po.policja.gov.pl

pisemnie na adres siedziby Administratora, z dopisikiem na kopercie „IOD”

w czasie nieobecności Joanna Urban

tel. 47 7724321,

e-mail: joanna.urban1@po.policja.gov.pl

  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia wniesionego przez Panią/ Pana wniosku.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie  przepisów kodeksu postępowania administracyjnego.
  3. Pani/Pana dane osobowe:

- będą udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa,

- nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,

- nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas realizacji sprawy, a następnie archiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora:
  1. dostępu do treści swoich danych,
  2. sprostowania danych,
  3. usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania danych, w sytuacjach przewidzinych prawem.

Wniosek w sprawie realizacji Pani/Pana praw dotyczących danych osobowych powinien zostać złożony w formie pisemnej osobiście w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Obornikach lub przesłany za pośrednictwem Poczty (z dopiskiem na kopercie „IOD”) albo za pośrednictwem profilu zaufanego elektronicznej Platformy Usług Adiministracji Publicznej (ePUAP).

  1. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, kontakt ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: iod@uodo.gov.pl,
  2. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, z zastrzeżeniem obowiązku przekazania takich danych w przypadku konieczności skorzystania z trybu administracyjnego w myśl przepisów kodeksu postępowania administracyjnego. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie wniesionego przez Panią/Pana wniosku.

 

Powrót na górę strony