Inspektor Ochrony Danych

Klauzula informacyjna dla zasobu archiwalnego w KPP Oborniki

KLAUZULA INFROMACYJNA

 

Klauzula informacyjna dla zasobu archiwalnego w Komendzie Powiatowej Policji w Obornikach (udostępniona w obiekcie, w indywidualnych sprawach oraz na stronie internetowej i BIP komendy).

 

Na podstawie art. 13  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urzędowy UE L 119 z 04 maja 2016) informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji
    w Obornikach z siedzibą przy ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 54 w Obornikach
    6
    4-600;
  2. Inspektorem Ochrony Danych  jest Alicja Kasperek, - kontakt:

tel. 47 7724260,

e-mail: iod.oborniki@po.policja.gov.pl

pisemnie na adres siedziby Administratora, z dopisikiem na kopercie „IOD”

w czasie nieobecności Joanna Urban

tel. 47 7724321,

e-mail: joanna.urban1@po.policja.gov.pl

  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach. Okres przechowywania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa, jest adekwatny do celów.
  2. Pani/Pana dane osobowe:

- będą udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa,

- nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,

- nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  1. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora:
  1. dostępu do treści swoich danych,
  2. sprostowania danych,
  3. usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania danych,
  5. cofnięcia zgody na przetwarzanie własnych danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

Wniosek w sprawie realizacji Pani/Pana praw dotyczących danych osobowych powinien zostać złożony w formie pisemnej osobiście w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Obornikach lub przesłany za pośrednictwem Poczty (z dopiskiem na kopercie „IOD”) albo za pośrednictwem profilu zaufanego elektronicznej Platformy Usług Adiministracji Publicznej (ePUAP).

  1. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, kontakt ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: iod@uodo.gov.pl,
  2. Ograniczenia stosowania RODO:

Do przetwarzania danych osobowych w zakresie działalności archiwalnej, na podstawie art. 22b ust. 1 i 3 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ogranicza się stosowanie RODO:

- art. 16 – prawo do sprostowania danych- w ten sposób, że administrator danych przyjmie od osoby, której dane dotyczą, pisemne sprostowanie lub uzupełnienie dotyczące jej danych osobowych, nie dokonując ingerencji w materiały archiwalne,

- art. 18 ust. 1 lit. a i b – prawo do ograniczenia przetwarzania- w zakresie niezbędnym do korzystania z materiałów archiwalnych zgodnie z ustawą, bez naruszenia istoty ochrony danych osobowych zawartych w tych materiałach, także w przypadku pierwotnego zbierania danych w sposób bezprawny albo w przypadku nieprawdziwości, nieścisłości lub niekompletności danych.

Wykonanie obowiązku, wynikającego z art. 15 ust. 1 i 3 – prawo dostępu przysługujące osobie, której dane dotyczą-  następuje w zakresie, w jakim dane osobowe podlegające udostępnieniu mogą być ustalone za pomocą istniejących środków ewidencyjnych.

Powrót na górę strony